Bezproblemowe reklamacje
Zakupy w naszym sklepie są zawsze przyjemne i bezproblemowe. Jak się okazuje, to samo może dotyczyć reklamacji! Ponosimy odpowiedzialność za wady towaru, zgodnie z zasadami odpowiedzialności wskazanymi w przepisach Ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.), w szczególności art. 556 oraz 556(1) – 556(1) Kodeksu cywilnego.
W przypadku stwierdzenia wad towaru, możesz złożyć reklamację wysyłając do nas e-mail na adres:
By usprawnić rozpatrzenie reklamacji podaj następujące dane:
imię i nazwisko,
dokładny adres zamieszkania,
nr zamówienia,
adres e-mail
Oprócz tego opisz wady towaru i Twoje oczekiwania. Do zgłoszenia dołącz również kopię dowodu sprzedaży — paragonu albo faktury VAT.
Wszelkie reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od ich złożenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami.